Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی دانشگاه::
صفحه ی اصلی دانشکده::
درباره دانشکده پیراپزشکی::
ریاست دانشکده::
معاونت ها::
گروههای آموزشی::
کتابخانه::
بخش های اداری::
دانشجویان::
روابط عمومی::
تماس با ما::
اخبار و رویدادها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: نظام سلامت در رسانه‌های گروهی ( اول تیرماه ۱۴۰۰)
:: دانشگاه علوم پزشکی زنجان، میزبان وبینار بین‌المللی English for Specific Purposesمدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ز
:: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان؛ روند افزایشی بیماری کرونا در استان/ تجهیز مراکز تجمیعی
:: جلسه هماهنگی طرح تحقیقاتی واکسیناسیون کشوری
:: برای اولین بار در منطقه عمل اندومتریال ابلیشن در خرم دره انجام شد
:: یازدهمین نشست کمیته های فنی- آب و فاضلاب، سموم، آفت کش ها و کودهای شیمیایی و مدیریت پسماند و آلودگی خاک استان
..
:: امور عمومی ::
 
سمت: رئیس اداره امور عمومی
نام و نام خانوادگی: محسن نصیری
رشته تحصیلی : کارشناس ارشد مدیریت
پست الکترونیکی: Nasirimohsen۶۳yahoo.com
شماره تماس: ۳۳۷۷۲۰۹۲-۰۲۴
داخلی: ۲۲۲

 
اهم وظایف
  •  دریافت دستور و برنامه کار از رئیس دانشکده
  •  تامین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
  •  تامین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
  •  تامین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان و برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
  •  برنامه ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها
  •  سازماندهی، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار، تعیین حدود تفویض اختیار بین کارکنان تحت سرپرستی
  •  پیش بینی نیازهای دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی
  •  برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ،انبار داری، نقلیه و چاپ و تکثیر
  •  رسیدگی به امور مربوط به قرارداد ها و شرکت در جلسات آن و پیگیری کلیه قراردادهای دانشکده
  •  پیش بینی نیازهای تدارکاتی دانشکده و انجام اقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات
  •  رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه ها و گزارشهای رسیده
  •  امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی ،ماموریت ،پاس اداری و شخصی مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
  •  نظارت ،ارزشیابی و پیگیری حسن انجام کار واحدهای ذیربط دانشکده شامل حسابداری ،کارگزینی،خدمات،نقلیه،انبار،کارپردازی،تاسیسات
  •  نظارت بر اجام امور محوطه سازی و تامین فضای سبز دانشکده
  •  انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مافوق مطابق با نیاز سیستم

 
دفعات مشاهده: 360 بار   |   دفعات چاپ: 69 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::