Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
بخش‌های اصلی
خدمات دانشگاه::
اطلاعات مدیران و مسئولین::
قوانین و مقررات::
اسناد قراردادها::
میز خدمت الکترونیک::
مناقصات مزایده ها و استعلام::
استخدام::
فرم ها::
فرایندها::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: فرایندهای روابط عمومی ::
 | تاریخ ارسال: 1401/9/14 | 

فرایندهای روابط عمومی
اصلیترین فرآیند واحد روابط عمومی: اطلاع یابی و اطلاع رسانی

  • ارتباط با رسانه ها

تولید خبر و گزارش

برگزاری مصاحبه مطبوعاتی اختصاصی – گروهی 

سفر مطبوعاتی

پوشش خبری مراسم و رویدادها

برآورده کردن نیازهای اطلاعاتی رسانه ها (هماهنگی و راهنمایی های لازم ، ارسال عکس ، توضیحات تکمیلی و ...)

مانیتورینگ محتوای رسانه ها

پاسخگویی به رسانه ها ( جوابیه ، اطلاحیه ، تکذیبیه و ...)

درج آگهی در رسانه ها

بانک اطلاعاتی رسانه ( مشخصات رسانه های مورد نظر ،‌ خبرنگاران ، مشخصات سازمان رسانه ای و ...)

  • مدیریت زیر سایت روابط عمومی
  • سمعی و بصری:

پوشش تصویری مراسم و رویدادها

تهیه آرشیو عکس و تصویر از سازمان و طرح ها و برنامه ها

پشتیبانی رسانه ها و نشریات درون سازمانی برای تهیه عکس

تهیه کلیپ، تدوین فیلم ها

  • مناسبت ها و مراسم :

برگزاری ویا مشارکت در رویدادهای اختصاصی سازمان ( شامل نمایشگاه ، کنفرانس ، همایش ،‌مناسبت ها و مراسم و ...)

مدیریت برگزاری رویدادهای مختلف در سطح سازمان

شرکت در نمایشگاه های برون سازمانی

تهیه اقلام تبلیغاتی ( پوستر ، هدایا و ...)

مدیریت و اجرای تبلیغات محیطی درون و برون سازمانی

  •  ارتباطات مردمی

پاسخگویی و راهنمایی به ارباب رجوع ( ایجاد نظام پاسخگویی به مکاتبات ، ایمیل ها ،‌ تماس های تلفنی و ... به منظور دریافت پاسخ از واحد های سازمانی مربوطه و ارایه راهنمایی لازم)

راه اندازی و اجرای نظام پیشنهادها

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، تریبون آزاد و نشست های مشترک کارکنان و مسئولین

ارتباط با تشکلهای تخصصی و سایر تشکلهای ذی نفوذ اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و...

برقراری ارتباط دوسویه ارباب رجوع و همکاران با مدیران و مسئولان ( برگزاری ملاقات مردمی وزیر ، هماهنگی و نظارت بر ملاقات های مدیران سازمان و ...)

انعکاس نظرهای ارباب رجوع و همکاران سازمان به مدیریت ( تهیه خبرنامه ویژه از پیام های مردمی و کارکنان )

اطلاع رسانی به مخاطبین ( تهیه اطلاعات مورد نیاز مخاطبین ، ایجاد ابزارهای مناسب اطلاع رسانی شامل بروشور ،‌کتابچه ،‌ تلفن گویا ،‌ سایت اینترنتی و ... )

  • انتشارات :

انتشار نشریه درون سازمانی

انتشار فعالیت های موردی ( کتاب ،‌کتابچه ، بروشور ،‌ویژه نامه و ...)

نظارت بر نشریات درون سازمانی

  •  برنامه ریزی و مطالعات افکارعمومی
  •  ارتقاء  سطح دانش نیروی انسانی

 




 
دفعات مشاهده: 22 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر